Α. Εγγυήσεις προϊόντων
Το κάθε προϊόν καλύπτεται από εγγύηση καλή λειτουργίας, η οποία προσδιορίζεται ξεχωριστά για το καθένα, στην αντίστοιχη σελίδα του κατασκευαστή.

Β. Επιστροφές προϊόντων – RMA (Return Merchandise Authorization)
Σε κάθε περίπτωση, όλες οι επιστροφές προϊόντων πρέπει να γίνονται μέσω της ειδικής δωρεάν υπηρεσίας e-RMA, ενώ κατά την αποστολής τους θα πρέπει να συνοδεύονται από δελτίο αποστολής. Τα προϊόντα RMA πρέπει να είναι συσκευασμένα το κάθε ένα ξεχωριστά και με τέτοιον τρόπο, ώστε να μην υποστούν ζημιά κατά την μεταφορά τους. Προϊόντα που αποστέλλονται χωρίς μια τυπική συσκευασία που να τα προστατεύει, δεν θα γίνονται δεκτά.

Διακριτές Περιπτώσεις επιστροφών

1. Παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε.
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας και είναι αποκλειστικά δική μας ευθύνη να διορθώσουμε αμέσως το πρόβλημα.
2. Έχετε κάνει λάθος στην παραγγελία σας.
Θα πρέπει εντός 7 ημερών να επικοινωνήσετε μαζί μας και να μας επιστρέψετε τα είδη που δεν επιθυμείτε να κρατήσετε.

Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι:
– Να μην έχει ανοιχτεί η εργοστασιακή συσκευασία
– Να μην υπάρχουν κολλημένα αυτοκόλλητα στην συσκευασία
– Κατά την μεταφορά τους, θα πρέπει να συσκευαστούν σε ξεχωριστή συσκευασία (κούτα) ώστε να μην υποστούν ζημιές.
Στην προκειμένη περίπτωση τα έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν εσάς.

3. Απαιτείται επιδιόρθωση και παράλληλα καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή.
Αν κάποιο προϊόν παρουσιάζει ελάττωμα και καλύπτεται από την εγγύηση καλής λειτουργίας του κατασκευαστή, έχετε τη δυνατότητα να μας το επιστρέψετε, μέσω της διαδικασίας e-RMA, ώστε να ελεγχθεί από το τμήμα του service.
Θα πρέπει να μας στείλετε τα RMA προϊόντα, με όλα τα παρελκόμενα και αξεσουάρ τους, τo συνοδευτικό δελτίο αποστολής ή την απόδειξη λιανικής πώλησης για το συγκεκριμένο προϊόν με έξοδα αποστολέα, στο κατάστημα μας. Αν δεν έχετε καταχωρήσει την επιστροφή μέσω της υπηρεσίας e-RMA, το RMA δεν μπορεί να γίνει δεκτό.

Αφού το παραλάβουμε θα γίνει έλεγχος από το τεχνικό μας τμήμα για να διαπιστωθεί το πρόβλημα του προϊόντος που αναφέρετε.

Μέσω της υπηρεσίας e-RMA και λαμβάνοντας τον μοναδικό αριθμό RMA μπορείτε να ενημερωθείτε για την εξέλιξη των επιστροφών σας.

Γ. Προϊόντα D.O.A. (Dead On Arrival)
Ως D.O.A. ορίζεται ένα προϊόν εάν δεν λειτουργεί λόγω ελαττώματος του κατασκευαστή και όχι λόγω βλάβης που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, πτώση, λειτουργίας εκτός των προδιαγραφών του κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κ.τ.λ. Το εν λόγω προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός 7 ημερών από την λιανική πώλησή του (βάση της απόδειξης αγοράς για το συγκεκριμένο προϊόν).